ျမန္မာဗီဒီယို ေစ်းကြက္ျဖန္ခ်ိေရးပံုစံေျပာင္းရန္ စိန္ေခၚမႈမ်ားရွိေန

.

ဓာတ္ပံု-႐ႈမဝေအာင္

ရန္ကုန္၊ဒီဇင္ဘာ ၁၈ ။            ။ ျမန္မာဗီဒီယိုေစ်းကြက္ အေနျဖင့္ ႏွစ္ေပါင္း၃၀ခန္႔က်င့္သံုးလာသည့္ မူပိုင္ခြင့္စနစ္မွ ပရီစနစ္သို႕ေျပာင္းလဲရန္ ႀကိဳးစားရာတြင္ စိန္ေခၚမႈမ်ားရွိေနေၾကာင္း ထုတ္လုပ္ျဖန္႔ခ်ိသူမ်ားထံမွ သိရသည္။

မူပိုင္ခြင့္ျဖင့္ျဖန္႔ခ်ိရာတြင္ အေခြအငွားဆိုင္မ်ားကို အားထားေနရၿပီး အားနည္းခ်က္မ်ားစြာရွိေနေၾကာင္း၊ ပရီစနစ္ဆိုသည္မွာ အေခြငွားဆိုင္ကို အားကိုးစရာမလိုဘဲ ၾကည့္သူကိုယ္တိုင္က တိုက္႐ိုက္ဝယ္သည့္စနစ္ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ယင္းအျပင္ အေၾကြးစနစ္မဟုတ္ဘဲ လက္ငင္းစနစ္ျဖစ္ေၾကာင္း Info 9 ကုမၸဏီလီမိတက္၏ အုပ္ခ်ဳပ္မႈဒါရိုက္တာ ၿမိတ္တင္ေအာင္က ေျပာသည္။

မူပိုင္စနစ္ျဖင့္ ျဖန္႔ခ်ိရာတြင္ ၿမိဳ႕တစ္ၿမိဳ႕တစ္သို႔ ဇာတ္ကားတစ္ကားေရာက္ရွိရန္ အခ်ိန္တစ္လခန္႔ၾကာျမင့္ၿပီး ပရီစနစ္တြင္ တစ္ႏိုင္ငံလံုးတၿပိဳင္နက္တည္း ကိုယ္စားလွယ္မ်ားက အေရာင္းျပခန္းျဖင့္ေရာင္းခ်သည့္ စနစ္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

"မူပိုင္စနစ္မေကာင္းလို႔မဟုတ္ပဲခိုးကူးေခြေတြကုိအေရးယူမႈ အားနည္းလာတဲ့ အေပၚမွာဗြီဒီယိုမူပိုင္ေစ်းကြက္ က်ဆင္းလာတယ္"မာန္ထက္ခ်ီ ရုပ္ရွင္ဗီဒီယိုထုတ္လုပ္ေရးမွ ထုတ္လုပ္သူ ဦး၀င္းကိုက ေျပာသည္။

ျမန္မာႏိုင္ငံရုပ္ရွင္အစည္းအရံုး ဥကၠ႒ ဦးလူမင္း က"ကိုယ္ျမင္တာကေတာ့ အနာဂတ္မွာေတာ့ ပရီစနစ္ကိုပဲသြားရလိမ့္မယ္။ ဘယ္ႏိုင္ငံမွာမဆိုရုပ္ရွင္ကားတစ္ကား ထုတ္လုပ္ထားတဲ့ အက်ိဳးခံစားခြင့္ အနည္းဆံုး ၄ ဆင့္ရွိရမယ္ ကိုယ့္ရုပ္ရွင္ကားၾကီးကိုရံုတင္ႏိုင္ရမယ္ ရံုတင္ၿပီးလို႔ ၆ လ (သို႕မဟုတ္) ၈ လ ၾကာတဲ့အခါမွာခုဏေျပာတဲ့ ဗြီဒီယိုတို႔ ပရီလို႔ေခၚတဲ့ ဒီဗြီဒီနဲ႔ ျဖန္႔တဲ့စနစ္ကိုထပ္ျဖန္႔လို႔ရမယ္ ၿပီးရင္ On air ေပါ့ေနာ္ ခ်ယ္နယ္ေတြမွာလႊင့္တာမွာ pay TV နဲ႔ free TV ေတြမွာထပ္ၿပီးေတာ့ လႊင့္ၿပီးသူတို႔မွာအက်ိဳးခံစားခြင့္ ၄ ဆင့္ရရမွာျဖစ္တယ္ အဲဒီလိုပံုစံမ်ိဳး ႏိုင္ငံတကာလိုတကယ္သြားမယ္ဆိုရင္ေတာ့ အနာဂတ္ကဒီဗြီဒီယိုဆိုတဲ့ ဟာကလဲပရီစနစ္နဲ႔ပဲ သြားသင့္တ ယ္လို႔ ဒီအခ်ိန္မွာကိုယ္ကေတာ့ အၾကံျပဳခ်င္တယ္။" ဟုေျပာသည္။

ရုပ္ရွင္ရံုမ်ားအားနည္းလာသည့္အတြက္ ရုပ္ရွင္ေလာကသားမ်ားက ဗီဒီယိုရိုက္ကူးထုတ္လုပ္လာၾကၿပီး မည္သည့္ႏိုင္ငံမွမရွိေသးသည့္ ဗီဒီယိုေစ်းကြက္က်ယ္ျပန္႔လာျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း အနာဂတ္တြင္ ထုတ္လုပ္သူမ်ား ပိုမိုအက်ိဳးခံစားခြင့္ရႏိုင္ရန္အတြက္ ပရီစနစ္ကို သြားသင့္ေၾကာင္း ဦးလူမင္းကဆိုသည္။